نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2508
-
الف
+

دیدگاه جدید آی فیلم2/ دلیل اصلی اختلافات بین «سمانه» و «اسماعیل » را در چه می بینید ؟

جدید ترین دیدگاه وبسایت شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر شد.

به گزارش آی فیلم 2، خانواده به عنوان اولین نهادی که فرد در آن قرار می‌گیرد دارای اهمیت شایان توجهی است. اولین تأثیرات محیطی که فرد دریافت می‌کند از محیط خانواده است و حتی تأثیرپذیری فرد از سایر محیط ها می‌تواند نشأت گرفته از همین محیط خانواده باشد.

موفقيت و استحکام خانواده موجب موفقيت و توسعه جامعه و در مقابل ناکامی و تزلزل خانواده موجب معضلات و بحرانهای اجتماعی میشود.

براین اساس، موضوعاتی ازقبیل اختلافات بین پدر و مادر و فامیل، تربیت اولادها، عنعنات و رسوم غلط و مشکلات پیش روی قشر جوان از جمله مواردی است که از دید بسیاری از کارگردان ها مغفول نمانده و از این رو در سریال های زیادی به آن ها پرداخته شده است.

یکی از سریال هایی که در آن به اهمیت نهاد خانواده در سلامت جامعه پرداخته شده، مجموعه تلویزیونی «همه چیز آنجاست» به کارگردانی «شهرام شاه حسینی» می باشد.

این سریال در زمان نشر اولیه خود توانست اقشار مختلف را از هر گرایش و سلیقه‌ای به سمت خود بکشاند، چون موضوعاتی که در آن مطرح می‌شود، با دغدغه خانواده‌ها و نسل جوان همسویی دارد.

«همه چیز آنجاست»، داستان تقابل سنت و مدرنیته است. یک ملودرام اجتماعی با موضوع خانواده که در کنار طرح مسایل دینی تربیتی چالش هایی را نیز که هر کدام از ما در طول روز با آن ها رو به رو هستیم به تصویر کشیده است. این سریال یک داستان اصلی دارد که برای کشش قصه و ایجاد جذابیت بیشتر در آن یکسری داستانک‌ها و قصه‌های فرعی و حاشیه‌ای نیز روایت می شود.

یکی از داستان های فرعی سریال «همه چیز انجاست» پیرامون 2 کرکتر «سمانه» و «اسماعیل» می چرخد؛ 2 زوج جوانی که قصد دارند زندگی مشترکشان را آغاز کنند اما در این بین اختلافاتی بین آن ها به وجود می آید که عملی شدن این موضوع را به تاخیر می اندازد.

بر این اساس سوال جدید بخش دیدگاه سایت آی فیلم2 پیرامون اتفاقات سریال درحال نشر «همه چیز آنجاست» طراحی شده است.

در این سوال از مخاطبان پرسیده ایم که با توجه به نشر سریال «همه چیز آنجاست» از آیفیلم۲، دلیل اصلی اختلافات بین «سمانه» و «اسماعیل » را در چه می بینید ؟

شما همراهان همیشگی شبکه آی فیلم2 می توانید با مراجعه به بخش دیدگاه وب سایت این رسانه، پاسخ های خود را به این سوال با ما به اشتراک بگذارید.

تماشای آنلاین سریال «همه چیز آنجاست»

ع ا 

نظر شما
ارسال نظر